Πρέπει να γίνει αναδιάρθρωση, όσον αφορά τις ΕΠΑΣ. Η προχειρότητα με την οποία κατατέθηκε το νομοσχέδιο είναι πρωτοφανής για μια Ευρωπαϊκή χώρα. Ειδικότητες που έχουν κυρίαρχο ρόλο στην αγορά εργασίας κάποιοι αποφάσισαν να τις απορρίψουν από τις ΕΠΑΣ. Και αναφέρω. Μηχανών και Συστημάτων Αυτοκινήτου Ένας μαθητής που ενδιαφέρεται μόνο για ένα πτυχίο τεχνίτη να εργασθεί σ ένα συνεργείο και στο μέλλον να κάνει κάτι δικό του γιατί να μην έχει ένα εφόδιο? Πως θα αποφοιτήσει από το ΕΠΑΛ τη στιγμή που δε το θέλει ο ίδιος? Η που δεν έχει τη δυνατότητα να παρακολουθήσει τα δύσκολα μαθήματα του ΕΠΑΛ? Να μια ώθηση λοιπόν προς τις ιδιωτικές σχολές. Και το Δημόσιο Σχολείο να αιμορραγεί.Το ίδιο συμβαίνει και με τις ειδικότητες Ηλεκτρολογικών και Ψυκτικών Εγκ/σεων.
Ηλεκτρονικοί?? Ένας τομέας που έχει άμεση σχέση με τη τεχνολογία της αγοράς του μέλλοντος ( κινητή τηλεφωνία, τηλεοράσεις TFT-LCD, R/CD-DVD, ηλεκτρονικοί εγκέφαλοι οχημάτων) και κάθε είδους ηλεκρονικής ή ηλεκτρολογικής συσκευής. Η Ελληνική Γλώσσα απαγορεύεται για τους μαθητές της ΕΠΑΣ? Η Πληροφορική? Η Αγγλική Ορολογία? Λίγα Μαθηματικά? Μιλάμε για τα παιδιά ενός κατώτερου Θεού μάλλον. ΑΣ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΟΥΜΕ λοιπόν τις αποφάσεις για τη Τ Ε Ε.